Menu

Info fra Generalforsamlingen 2023

image
18. februar 2023 kl. 17:10
Nedslag fra GENERALFORSAMLINGEN 2023:

1. Klubbens vedtægter blev opdateret til en mere retvisende version, således de passer bedre til klubbens aktuelle og fremtidige drift og udvikling.
2. Klubbens regnskab for 2022 udviste et meget flot overskud på +200.000 kroner.
3. Bestyrelsen består fremadrettet af:
Dorte Mylting - valgt for 1 år og på valg i 2024
Bøje Holmsgaard Lundtoft - valgt for 1 år og på valg i 2024
Tommy Pedersen - valgt for 1 år og på valg i 2024
Pia Steen Bjerring - valgt for 2 år og på valg i 2025
Anders Esholm Jensen - valgt for 2 år og på valg i 2025
Henrik Simoni Steffensen - valgt for 2 år og på valg i 2025
Mange tak til Tinna Søndergaard Nielsen for indsatsen i bestyrelsen og klubben. Jævnfør de nye vedtægter kan bestyrelsen supplere sig selv i løbet af året - og det er bestemt en mulighed, at det vil ske.
4. Bestyrelsen har efter generalforsamlingen konstitueret sig med Bøje Holmsgaard Lundtoft som bestyrelsesformand og økonomiansvarlig. Alle øvrige er menige bestyrelsesmedlemmer.
5. Klubben fylder 50 år søndag d. 27. august 2023. Bestyrelsen planlægger flere aktiviteter i den forbindelse. Allerede nu kan I sætte et stort X i kalenderen fredag d. 25. august 2023 kl. 18:30, hvor Danmarks Old Boys-Landshold gæster Jetsmark Stadion til en showkamp med/mod tidligere JIF'ere.
6. Klubben har som et led i transitionen fra "20 år som divisionsklub" til "noget nyt og andet" igangsat 2 simultane processer herfor:
6.A. I samarbejde med DBU Jylland og klubrådgiver Michael Dahl Mathiasen har bestyrelsen sat en proces i gang med at blive DBU Børneklub - hvor vi som klub kommer til at rette et langt større fokus på børn fra U6 ti U12 - og ja, endda på børn, som er endnu yngre. Senere i foråret 2023 kommer bestyrelsen til at søge efter en børneudviklingstræner, som skal facilitere denne proces i dagligdagen.
6.B. I samarbejde med Jammerbugt Kommune & DGI Nordjylland og foreningskonsulent René M. Jørgensen har bestyrelsen sat en proces i gang med arbejdet og samarbejdet i bestyrelsen og klubben generelt, herunder organisering af klubben + delegering af ansvaret og arbejdsopgaverne i klubben og mellem bestyrelse og udvalg/frivillige m.v.
6. Begge processer er opstartet i bestyrelsen - men vi ønsker også, at begge processer kommer ud at leve i klubben/organisationen, så vi sammen får skabt en klub for fremtiden, som vi alle ønsker at være en del af. Bolden er sparket i gang - og I er hermed inviteret ind i processen.
Tak til dem, som mødte frem (om end vi meget gerne så, at flere medlemmer kom til generalforsamlingerne) - og tak til dig, som læste med 🙂
På bestyrelsens vegne
Bestyrelsesformand
Luk